.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطعیت‌حضور7رئیس‌جمهور‌درتحلیف‌روحانی
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: تاکنون حضور هفت رئیس‌جمهور از دیگر کشورها و همچنین تعدادی از وزرا و نخست وزیرها در مراسم تحلیف روحانی قطعی شده است.

فارس: محمد علی نجفی صبح امروز در جمع اعضای حزب اعتدال و توسعه خراسان‌رضوی در محل تالار آرسن این شهر اظهار کرد: حضور سران کشورهای مختلف در مراسم تحلیف روحانی کار ارزنده و اقدام کم‌نظیر دولت تدبیر و امید است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: تاکنون حضور هفت رئیس‌جمهور از دیگر کشورها و همچنین تعدادی از وزرا و نخست‌وزیرها در مراسم تحلیف روحانی قطعی است.

نجفی گفـت: حضور سران و نمایندگان دیگر کشورها در مراسم تحلیف روحانی سبب زدودن غبار تاریکی و کینه‌جویی دیگر کشورها در مقابل جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: روحانی در کابینه دولت تدبیر و امید خود از گروه‌های مختلف سیاسی استفاده می‌کند و این شایسته‌سالاری مبین مشی اعتدال و تدبیر برخاسته از افکار وی است.

نجفی با بیان اینکه همه گروه‌ها و جریان‌ها در اصلاح امور کشور نقش تعیین کننده دارند، گفت: همین مسئله که امشب دوستان اصولگرا، اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب در جمعی صمیمانه گرد هم آمدند نشان از وفاق و همدلی دولت تدبیر و امید دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.